Preskoči na glavni sadržaj Preskoči na pretragu Preskoči na glavnu navigaciju

Zamena i povrat robe - Square Online

Square Online se trudi da svaki kupac bude u potpunosti zadovoljan kupljenim proizvodima. Ipak, razumemo da mogu postojati situacije u kojima je potrebna zamena ili povrat. U nastavku su navedeni uslovi i postupak za zamenu i povrat robe.

1. Pravo na povrat robe

Kupac ima pravo da izvrši povrat robe u roku od 14 dana od dana prijema robe bez navođenja razloga. Proizvod mora biti nekorišćen, u originalnom pakovanju, sa svim etiketama i dodatnom opremom, ukoliko je ona bila uključena.

2. Postupak povrata robe

Ukoliko želite da izvršite povrat robe:

  1. Kontaktirajte našu korisničku podršku putem e-maila [email protected] ili telefona  065/3233530 sa informacijama o narudžbini i razlogom povrata.
  2. Nakon odobrenja povrata, proizvod pošaljite nazad na našu adresu Obrenovićeva 32 . 
  3. Po prijemu i proverenom stanju robe, izvršićemo povraćaj novca na vaš račun u roku od 14 dana. Troškove povrata snosi kupac, osim u slučaju kada je proizvod oštećen ili neispravan.

3. Zamena robe

U slučaju da želite zamenu za drugi proizvod, veličinu ili boju:

  • Kontaktirajte nas u roku od 14 dana od dana prijema robe.
  • Proizvod koji želite da zamenite mora biti nekorišćen i u originalnom pakovanju.
  • Nakon provere raspoloživosti traženog proizvoda, organizovaćemo zamenu i obavestiti vas o daljem postupku.

4. Reklamacije zbog oštećenja ili neispravnosti

Ukoliko je proizvod koji ste dobili oštećen ili neispravan:

  1. Kontaktirajte nas odmah po prijemu proizvoda sa fotografijama oštećenja i podacima o narudžbini.
  2. Dogovorićemo se o povratu robe o našem trošku i poslati vam zamenski proizvod ili izvršiti povraćaj novca, u skladu sa vašim izborom.

Pravilnik o postupku i načinu rešavanja reklamacija kupaca

Član 1
Ovim pravilnikom Trgovac uređuje način, uslove i postupak rešavanja prigovora (reklamacije) potrošača zbog nedostataka na kupljenom proizvodu putem sajta Square Online i ovlašćenja, obaveze i odgovornosti Trgovca u pogledu ostvarivanja prava potrošača na prigovor.

Član 2
Kupac, u smislu ovog pravilnika, jeste svaki građanin koji putem interneta na sajtu Square Online kupuje proizvode.

Član 3
Kupac ima pravo prigovora na kupljeni proizvod, u roku od 15 dana od dana isporuke.
Istekom roka iz stava 1. ovog člana kupac gubi pravo na podnošenje prigovora.

Član 4
Prilikom podnošenja zahteva za reklamaciju, kupac je dužan:

  • u zahtevu za reklamaciju navesti razloge reklamacije i željeni način rešavanja iste

  • proizvod koji reklamira vratiti u originalnom pakovanju u kom mu je isporučen

Član 5
Kupac nema pravo na prigovor ako je:

  • propustio rok za podnošenje prigovora utvrđen u članu 3. ovog pravilnika

  • nedostatak na kupljenom proizvodu nastao njegovom krivicom ili krivicom članova njegovog porodičnog domaćinstva

  • promenio odluku o izboru artikla nakon što mu je porudžbina poslata

Član 6
Osnovanost zahteva za reklamaciju utvrđuje ovlašćeni radnik i obaveštava kupca u roku od 8 dana od dana prijema iste.

Član 7
U slučaju osnovanosti prigovora i njegovog prihvatanja od strane Trgovca, kupac ima pravo po sopstvenom izboru na:

  • zamenu kupljenog proizvoda sa nedostatkom za nov ispravan proizvod

  • zamenu kupljenog proizvoda za neki drugi

  • vraćanje iznosa plaćene cene

Član 8
Ukoliko je do greške pri isporuci došlo sa naše strane, mi snosimo troškove transporta.
Ukoliko je došlo do oštećenja pri transportu, kurirska služba je zadužena da sačini zapisnik (insistirajte na tome). Mi snosimo troškove transporta.
Ukoliko se radi o želji kupca za zamenom proizvoda ili povratom novca, troškove transporta snosi kupac.

Član 9
Tek kada se proizvod ponovo vrati kod nas od strane kupca (zamena ili povrat), kupcu se novac uplaćuje na račun. Rok za isplatu je 5 radnih dana od prijema robe.

Član 10
Ovaj Pravilnik stupa na snagu danom donošenja.

5. Povraćaj novca

Po prijemu i proverenom stanju vraćene robe, kupcu se novac uplaćuje na račun. Rok za isplatu je 5 radnih dana od prijema robe.

Kontakt

Za sva dodatna pitanja u vezi sa zamenom i povratom robe, slobodno nas kontaktirajte putem e-mail [email protected]
ili telefona 065/3233530.
Naš tim korisničke podrške rado će vam pomoći.