Uslovi kupovine - Square Online
Dobrodošli na Square Online. U nastavku su navedeni uslovi kupovine koji regulišu vaše korišćenje našeg sajta i kupovinu proizvoda. Molimo vas da pažljivo pročitate ove uslove pre nego što nastavite sa kupovinom. Korišćenjem naše stranice i kupovinom proizvoda, saglasni ste sa našim uslovima.
Opšte informacije
Prodavac
Square Online
Butik Studio Square
ZORAN FEMIĆ PR TRGOVINSKA I KOMISIONA RADNJA SQUARE NIŠ
Obrenovićeva 32
18105 Niš, Srbija
MB: 66778860
PIB: 113375138
+381 65 323 3530
[email protected]
www.squareonline.rs
Proces kupovine
Kupovina proizvoda na našem sajtu jednostavna je i brza:
- Pronađite proizvod koji želite da kupite i dodajte ga u korpu.
- Kada završite sa odabirom proizvoda, pređite na stranicu za plaćanje.
- Unesite sve potrebne podatke za dostavu i izaberite način plaćanja.
- Nakon potvrde porudžbine, dobićete e-mail sa detaljima vaše kupovine i statusom porudžbine.
Načini plaćanja
Na raspolaganju su vam sledeći načini plaćanja:
- Gotovinsko plaćanje prilikom preuzimanja: Mogućnost plaćanja u gotovini pri preuzimanju proizvoda.
- Plaćanje karticom online: Koristite vašu kreditnu ili debitnu karticu putem sigurnog platnog sistema.
Izjava o konverziji
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije nije poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.
Vršimo isporuku svih porudžbina na teritoriji cele Srbije
Troškovi isporuke
Kategorija: Usluga poštarine do 10KG – 550 RSD
U cenu isporuke je uračunat PDV.
Kupac plaća dostavu prilikom preuzimanja robe kao posebnu stavku na računu ili dobija poseban račun. Proizvodi su upakovani u fabričkoj ambalaži tako da uobičajenom manipulacijom u transportu ne može doći do oštećenja. Kupac je dužan da, prilikom preuzimanja proizvoda, proveri da li je došlo do eventualnih oštećenja i, ukoliko ih ustanovi, sačini zapisnik sa kurirom. Kupac je dužan da potpiše dokument o preuzimanju pošiljke čime potvrđuje da je istu preuzeo.
Ukoliko dođe do fizičkog oštećenja proizvoda ili se ustanovi da ima nedostataka u pakovanju, kupac je dužan da uloži reklamaciju najkasnije 24 sata od momenta preuzimanja robe. U suprotnom nećemo moći prihvatiti reklamaciju.
Dostupnost robe
Trudimo se da ponuda na sajtu odgovara realnom stanju, ali ne možemo garantovati da neće doći do propusta. Posle poručivanja artikala, naš operater će Vas kontaktirati radi potvrde porudžbine i dostupnosti proizvoda. Nakon toga, Vaša porudžbina je završena.
Isporuka
Rok isporuke je od 24 do 72 sata od momenta naručivanja proizvoda. Roba poručena u subotu ili nedelju isporučuje se u utorak. Roba koja se plaća preko računa isporučuje se po evidenciji uplate.
Prava kupca
Po zakonu o pravima potrošača, kupac ima pravo da u roku od 14 dana od dana kupovine vrati kupljeni artikal i traži povrat sredstava. Rok za odgovor prodavca je osam (8) dana. Trošak poštarine prilikom povrata robe snosi kupac. Artikal mora biti vraćen kompletan i bez fizičkih oštećenja.
Obrazac za raskid ugovora
Obrazac za raskid ugovora se dobija uz račun ili ga možete skinuti ovde.
Reklamaciju možete izvršiti u skladu sa pravilima koja možete pročitati ovde.
Pravilnik o postupku i načinu rešavanja reklamacija kupaca
Član 1
Ovim pravilnikom Trgovac uređuje način, uslove i postupak rešavanja prigovora (reklamacije) potrošača zbog nedostataka na kupljenom proizvodu putem sajta Square Online i ovlašćenja, obaveze i odgovornosti Trgovca u pogledu ostvarivanja prava potrošača na prigovor.
Član 2
Kupac, u smislu ovog pravilnika, jeste svaki građanin koji putem interneta na sajtu Square Online kupuje proizvode.
Član 3
Kupac ima pravo prigovora na kupljeni proizvod, u roku od 15 dana od dana isporuke.
Istekom roka iz stava 1. ovog člana kupac gubi pravo na podnošenje prigovora.
Član 4
Prilikom podnošenja zahteva za reklamaciju, kupac je dužan:
-
u zahtevu za reklamaciju navesti razloge reklamacije i željeni način rešavanja iste
-
proizvod koji reklamira vratiti u originalnom pakovanju u kom mu je isporučen
Član 5
Kupac nema pravo na prigovor ako je:
-
propustio rok za podnošenje prigovora utvrđen u članu 3. ovog pravilnika
-
nedostatak na kupljenom proizvodu nastao njegovom krivicom ili krivicom članova njegovog porodičnog domaćinstva
-
promenio odluku o izboru artikla nakon što mu je porudžbina poslata
Član 6
Osnovanost zahteva za reklamaciju utvrđuje ovlašćeni radnik i obaveštava kupca u roku od 8 dana od dana prijema iste.
Član 7
U slučaju osnovanosti prigovora i njegovog prihvatanja od strane Trgovca, kupac ima pravo po sopstvenom izboru na:
-
zamenu kupljenog proizvoda sa nedostatkom za nov ispravan proizvod
-
zamenu kupljenog proizvoda za neki drugi
-
vraćanje iznosa plaćene cene
Član 8
Ukoliko je do greške pri isporuci došlo sa naše strane, mi snosimo troškove transporta.
Ukoliko je došlo do oštećenja pri transportu, kurirska služba je zadužena da sačini zapisnik (insistirajte na tome). Mi snosimo troškove transporta.
Ukoliko se radi o želji kupca za zamenom proizvoda ili povratom novca, troškove transporta snosi kupac.
Član 9
Tek kada se proizvod ponovo vrati kod nas od strane kupca (zamena ili povrat), kupcu se novac uplaćuje na račun. Rok za isplatu je 5 radnih dana od prijema robe.
Član 10
Ovaj Pravilnik stupa na snagu danom donošenja.
Povraćaj sredstava
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Square Online je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, Amex i Dina metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
Zaštita privatnosti korisnika
U ime Square Online-a obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima / korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora, uključujući odluku da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima strogo se čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni Square Online-a (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
Zaštita poverljivih podataka o transakciji
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.
Sigurnost podataka prilikom kupovine
Garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
Izjava o PDV-u
Square Online je u sistemu PDV-a. PDV je uračunat u cenu i nema skrivenih troškova.